09 юни 2010

Смешки от компютърна поддръжка :)

Жена звъни на помощния център на Cannon за проблем с принтера. Специалиста я пита “под Windows (прозорци) ли работите.” Жената отговаря, “О не, бюрото ми е до вратата. Но пък има логика… Мъжът в кабинката до мен е под прозореца и всичко си му е наред.”

***

Дочуто в магазин за компютри:

Клиента: “Бих искал подложка за мишка, моля.”

Продавача: “Разбира се господине, имаме голямо разнообразие.” Клиента: “Но дали ще са съвместими с моя компютър ?”

***

Веднъж получих факс с бележка отдолу, документа да бъде върнат на изпращача когато приключа с него, защото трябвало да го запази.

***

Клиент: “Може ли да ми копирате интернет на тази дискета?”

***

Работех за локално ISP. Често получавахме телефонни обаждани започващи по следния начин:

Клиент: “Здравейте… Интернета ли е?”

***

Някои хора плащат за ползването на интернет със чек през интернет.

***

Клиент: “И това ще ме свърже с интернет, така ли ?”

Поддръжката: “Да.”

Клиент: “И това е последна версия на интернет, така ли?”

Поддръжката: “Ахаа… офф…дааа.”

***

Клиент: “Компютъра ми се счупи!”

Поддръжката: “Счупи се?”

Клиент: “Да, не ми дава да си играя играта…”

Поддръжката: “Добре, натиснете Control-Alt-Delete за да рестартирате.”

Клиент: “Не, не се счупи – разби се!”

Поддръжката: “Моля?”

Клиент: “Повредих си играта. Това казах! Разбих си космическия кораб и сега не работи.”

Поддръжката: Натиснете “File”, след това “New Game”.

Клиент: [пауза] “Лелеее! От къде знаехте, че така трябва да се направи?”


0 коментара:

Публикуване на коментар