30 януари 2009

Топ 10 - най-добрите "извън офиса" автоматични отговори


1. В момента не съм в офиса, защото съм на интервю за работа и ще ви отговоря, ако ме скъсат на интервюто. Моля бъдете готови за настроението ми.

2. Вие получавате този автоматично генериран е-мейл, защото не съм в офиса. Ако бях вътре, шансовете ви да получите каквото и да е от мен, са никакви.

3. Извинете че ви изпуснах, но в момента съм при доктора за операция за премахване на мозъка ми и сърцето ми, за да бъда повишен в мениджър.

4. Ще бъда неспособен да изтрия всички ваши е-мейли, преди да се върна от отпуск. Моля бъдете търпеливи и вашия е-мейл ще бъде изтрит в реда, в който е получен.

5. Благодаря за вашия е-мейл. Вашата кредитна карта ще бъде таксувана $5.99 за първите 10 думи и $1.99 за всяка допълнителна дума във вашето съобщение.

6. Е-мейл сървърът не може да удостовери вашата връзка към сървъра. Вашето съобщение не беше изпратено. Моля рестартирайте компютъра си и опитайте отново.**(Красотата на този, е че когато се върнете, можете да видите, кой го е правил отново и отново...)

7. Благодаря Ви за Вашето съобщение, което беше наредено на опашка в системата. В момента вие сте на позиция 352 и може да очаквате Вашия отговор, приблизително след 19 седмици.

8. Здравейте. В момента мисля по въпроса, който изпратихте. Моля изчакайте пред вашия компютър отговора ми.

9. Избягах, за да отида на друг цирк.

10. Ще бъда извън офиса, в продължение на няколко седмици поради медицински причини. Когато се завърна, моля обръщайте се към мен с "Пепи" вместо със "Пешо".
източник: http://smeshen.com

0 коментара:

Публикуване на коментар