11 ноември 2008

КАКВО НЕ СПОДЕЛЯМЕ С ШЕФА


12 забавни мисли, които се прокрадват в главата ви докато говорите с шефа си, но никога няма да ги изречете на глас.


1. Никога не ми давайте задачи в началото на работния ден. Винаги изчаквайте до 17 ч. и тогава ме ангажирайте. Мисълта, че трябва да се справиш преди надвисналия краен срок, винаги действа освежаващо.

2. Ако става въпрос за наистина бърза работа – от днес за снощи - идвайте да ме прекъсвате поне на всеки 10 мин., за да се осведомявате как върви. Това определено ще ми помогне да работя по-ефективно.

3. Винаги излизайте от офиса, без да кажете къде отивате. Така ще дадете шанс на служителите си да бъдат креативни, когато някой попита къде сте.

4. Никога не ми отваряйте вратата, когато ръцете ми се заети с документи, папки и кутии. Може да ми се наложи един ден да стана пиколо и трябва да съм подготвен.

5. Когато ми давате няколко задачи за вършене, не ми казвайте коя е най-важната. Оставете ме да позная сам.

6. Правете всичко възможно, за да ме задържате в офиса до късно. Офисът много ми харесва, а и по принцип няма къде да ходя след работа, нито с кого да се срещам.

7. Ако сте доволен от свършената от мен работа, задължително го запазете в тайна. Внимавайте да не направите неуместно изказване, защото дори може да се наложи да ме повишите.

8. Щом не сте доволен от работата ми, кажете на всички колеги, даже и на бизнес партньорите си. Искам често да чувам името си по коридорите.

9. В случай, че имате специални инструкции или препоръки за работата по даден проект - не ги разписвайте. Запазете ги в тайна докато стигнем до финалната фаза на проекта.

10. Дръжте се добре с мен само ако работата, която сте ми възложили, НАИСТИНА може да промени живота ви.

11. Никога не ме представяйте на ваши бизнес партньори или познати. Когато ми говорите за тях по-късно ще мога да упражня дедуктивните си умения, за да разбера кой кой е.

12. Разказвайте ми всичките си проблеми. Никой друг освен вас няма проблеми, а и е добре да знам, че има по-нещастни хора от мен.

0 коментара:

Публикуване на коментар